Σημείωση επισκεπτών

2013-08-19 19:15

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ,ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΣΕΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ...ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ.ΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΙΚΙΟ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ.